PAW Patrol: Grand Prix - Pup Treat Arena
It’s party time at the PAW Patrol Grand Prix, and you and up to three pup pals are invited! Rev up for PAWsome fun as you compete to collect the most pup treats, before the time runs out. And use amazing PAW Patrol power-ups to gain pup treats and take the lead! Join Ryder and the pups in battle arenas at three iconic PAW Patrol locations – Adventure Bay, the Jungle, and Jake’s Snowboarding Resort . Any pup can pick up any power-up in these high-speed battles, like Everest’s Snowballs, Tracker's Grabber Arm, and Ryder's Invincibility Shield, so there are countless ways to win! Time running out? Try to grab the Golden Pup Treat, which drops into the center of the arena close to the end of the battle! Whether you try to be the fastest collector, the best pup treat collector, or first to the Golden Pup Treat, no pup is too small to win at this racing party!