NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Electro Blitz Pack
Featuring eye-catching neon circuitry laid-to-black, the Electro Blitz Pack is loaded with a Top Fuel Car, a Driver's Suit, a Parachute, and a Vehicle-Hauler each with a design sure to be noticed. Additionally, make the Top Fuel Car and Vehicle Hauler your very own by further customizing them with the in-game sponsors you'll earn with each adrenaline-fueled win.