Set sail for L.O.L. Surprise! On Vacay. Collect the uniquely fierce fashion dolls and stickers only found on this colorful island paradise! With new dolls to collect, new challenges to try, new characters to unlock and a brand new stage to perform on, being a L.O.L. Surprise! doll-maker is even more fun on Surf Island. You can even bring your friends on this hula holiday, with 4-player local multiplayer and new minigames to play. The beaches of Surf Island are waiting for you, so come and write the next fabulous chapter of your L.O.L. Surprise! story!