KartRider: Drift - 5,000 K-COIN
This bundle includes 5,000 K-COIN + 500 K-COIN Bonus. This item is not eligible for REFUNDS. All sales are FINAL. This bundle is not cross-platform supported and is accessible only on Xbox One.