Just Cause 4 - Shark and Bark Vehicle Pack
Sharks, lasers, dogs and boosters. What more could you want? Shark and Bark Vehicle Pack includes: SHARK CAR (Thresher): Launch amphibious assaults with the Shark Car using its laser-targeting weaponry DOG CAR ('84 Sheepdog): Stand out from the crowd in this fur-covered transport. Bark down the Black Hand and make a swift getaway with the boost functionality.