Just Cause 4 - Sea Dogs Vehicle Pack
The Sea Dogs Vehicle Pack includes: GUNPOWDER GALLEON (SS Borracho): Send your enemies to the bottom of the ocean with the fully working front and side canons. This Galleon is just as fast on land as it is on the high seas! ARMORED HOVERCRAFT (Hellbender): Built to withstand heavy fire, this behemoth of a vehicle can take on any military unit! The armored hovercraft comes fully loaded with a heavy canon and heat-seeking missiles!