JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Keicho Nijimura DLC
Command your own army with Keicho Nijimura's stand Worse Company, now available in All-Star Battle R! Mobilize Keicho's troops, tanks, and helicopters to blow your opponents away! Contents: - Keicho Nijimura as a playable character - Additional Keicho Nijimura JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Keicho Nijimura collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice.