JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Alternate World Diego DLC
Wryyy! Stop your enemies in time with the ultimate stand, The World, wielded by Diego Brando! Take your game to a whole other universe with Diego's new found abilities! Available now! Contents: - Alternate World Diego as a playable character - Additional Alternate World Diego JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Alternate World Diego collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice.