G-Coin Booster III (5,000+2,500 Bonus)
Don't miss out on exclusive G-Coin deals available for 7 days only! Includes: - 7,500 G-Coin (including 2,500 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin can only be used in PUBG's in-game store.