Forza Motorsport 6 Car Pass
With the Forza Motorsport 6 Car Pass, you’ll always be dialed in to the latest and greatest cars in Forza Motorsport 6. The Car Pass brings you six monthly car packs (7 cars each) beginning in October 2015. That’s 42 amazing cars total, all waiting to be collected, customized, and raced, for one low price. Get the Forza Motorsport 6 Car Pass now!