DOA5LR Costume Catalog LR36
The sale of this content will be discontinued after September 11th, 2019. You will still be able to continue to use the content you have already purchased. This free download is required in order to use the Debut Costumes for Mai Shiranui and KOF Mashup Costumes for Dead or Alive 5 Last Round. Content included: - Mai Shiranui Debut Costume Set - KOF Mashup Costume Set *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.