Aston Martin V12 Zagato Car Shipment
This car shipment includes the Aston Martin V12 Zagato with all official body colors, exclusive rims and an exclusive sticker. The V12 Zagato launched in 2012 as the pinnacle of the Vantage range. It is also the latest expression of a successful creative collaboration that has given rise to a series of striking GT cars over the last half-century, the original and most iconic of which being the DB4GT Zagato. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.