Armello - The Mighty Ghor Hero Skin
Even Ghor understands the importance of a great defense... he just struggles putting one together. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes! Note: This content requires the Armello - Usurpers Hero Pack DLC.