Thief Simulator & Prison Simulator
Ten zestaw zawiera: Thief Simulator - Wciel się w rolę złodzieja. Zacznij od prostych kradzieży, które pozwolą na kupno nowych gadżetów, a następnie zabierz się za grube ryby! Obserwuj rutyny swoich celów aby nie zostać przyłapanym na gorącym uczynku… lub znajdź najszybszą drogę ucieczki! Prison Simulator - Posmakuj więziennego życia! Zostań oficerem więziennym i rozpraw się z niebezpiecznymi skazańcami. Będziesz zarządzać więzieniem i wykonywać codzienne czynności. Czy zostaniesz najlepszym strażnikiem w historii?