Crime Scene Cleaner & Thief Simulator
Ten zestaw zawiera: Crime Scene Cleaner - Gdy zadasz się z mafią, na zawsze pozostaniesz jej częścią. Przynajmniej płacą całkiem nieźle, a jedyne co musisz zrobić to posprzątać po ich brudnej robocie, a w tym jesteś ekspertem. Sprzątaj miejsca zbrodni, przechytrzaj policję i przygotuj się na kolejną misję. Thief Simulator - Wciel się w rolę złodzieja. Zacznij od prostych kradzieży, które pozwolą na kupno nowych gadżetów, a następnie zabierz się za grube ryby! Obserwuj rutyny swoich celów aby nie zostać przyłapanym na gorącym uczynku… lub znajdź najszybszą drogę ucieczki!