Autopsy Simulator
Autopsy Simulator to horror z elementami symulatora, który przeradza się w zagadkę. Gracz wciela się w postać patomorfologa Jacka. Podczas sekcji zwłok tajemniczej kobiety, Jack odnajduje w jej wnętrzu pierścionek należący do jego zaginionej przed laty żony Kate. Wraz z rozwojem akcji pojawiają się nowe elementy układanki.Aby odkryć prawdę, Jack musi zmierzyć się z mrocznymi siłami oraz słabościami własnego umysłu. Badaj raporty, przeglądaj kartoteki, poznaj historię denata Każdy ma swoją historię. zeby dobrze przeprowadzić proces autopsji musisz ją znać od podszewki. Przypadki analizowane ze specjalistami Każdy przypadek został stworzony przy pomocy patomorfologów i lekarzy medycyny sądowej, więc poczujesz się jakbyś brał udział w prawdziwym procesie autopsji. Szczegółowe odwzorowanie narządów i przypadków Stawiamy na realizm a więc narządy, ich faktury, obrażenia i przypadki są przedstawione z dbałością o detale i realistyczność. Połączenie symulatora i horroru Jeśli lubisz dreszczyk emocji, pokochasz tryb fabularny za wciągającą mechanikę gry i mrożące krew w żyłach momenty. A jeśli nie lubisz się bać, możesz wcielić się w studenta patologii w trybie samej sekcji zwłok.