Creepy Shift: Roadside Diner
Młody mężczyzna podejmuje nocną zmianę w przydrożnej restauracji w Nowym Meksyku. Zwyczajne obowiązki – zmywanie naczyń, przenoszenie pudeł, sprzątanie – szybko zamieniają się w walkę o przetrwanie w blasku krwawego księżyca. To, co miało być spokojną nocą, przeradza się w koszmar, w którym jedyną nadzieją na przeżycie są tajemnicze zasady. Gra łączy elementy symulatora pracy w barze z mechanikami horroru. Rozwiązuj zagadki, wykonuj codzienne zadania i odkrywaj historię pełną napięcia, inspirowaną podcastami grozy i creepypastami. Najważniejsze cechy: - rozgrywka z perspektywy pierwszej osoby - symulator pracy w przydrożnej restauracji - mechaniki przetrwania i zagadek - mroczna, wciągająca fabuła W tej grze codzienna rutyna staje się śmiertelnym wyzwaniem, a nocna zmiana odsłania prawdziwe oblicze koszmaru.