The Stairwell
To twój pierwszy dzień jako ochroniarz w tajemniczym budynku zaprojektowanym przez nieznanego architekta. W jego ogromnej klatce schodowej masz za zadanie sprawdzić piętra pod kątem zgłoszonych dziwnych zjawisk. Przejdź przez budynek i ostrożnie wybierz kierunek, w którym chcesz podążać, na podstawie swoich ustaleń. Jeśli wszystko jest w porządku, idź na górę. Jeśli zauważysz anomalię, szybko zejdź na dół. Nie przegap zbyt wielu anomalii. The Stairwell to psychologiczna gra horrorowa inspirowana grami typu anomaly loop, takimi jak The Exit 8, z nowym wymiarem pionowym o ogromnej skali. We wszystkich poziomach trudności do odkrycia jest ponad 50 anomalii. Po wygranej grze możesz sprawdzić, ile anomalii pozostało do znalezienia. Anomalie, których jeszcze nie widziałeś, pojawiają się zazwyczaj jako pierwsze. Dostosuj poziom trudności rozgrywki. W trybie koszmaru uważaj: światła są wyłączone. Czy potrafisz znaleźć anomalie w całkowitej ciemności przy pomocy świecy?