The Boba Teashop
The Boba Teashop to przytulna gra grozy, w której jesteś właścicielem i zarządcą sklepu z boba. Przygotowuj herbaty z boba, obsługuj klientów i rozszerzaj menu, aby przyciągnąć więcej gości. Grasz jako Risa, kobieta po trzydziestce, zmęczona życiem korporacyjnym, która postanawia spełnić swoje marzenie o otwarciu własnego sklepu z boba. To psychologiczna gra horroru, która buduje napięcie poprzez mroczną atmosferę, niepokojące wydarzenia oraz nagłe, intensywne momenty strachu pojawiające się wtedy, gdy najmniej się ich spodziewasz.