Wciel się w rolę przepracowanego pracownika w dwóch ekstremalnych środowiskach, gdzie dbałość o szczegóły decyduje o tym, czy wrócisz do domu, czy zostaniszz tam na zawsze. Niezależnie od tego, czy zamykasz odległą stację benzynową pod okiem surowego szefa, czy przemierzasz ogromną, zapętloną klatkę schodową pełną nadprzyrodzonych zjawisk, Twoja spostrzegawczość zostanie wystawiona na próbę. 1. Before Exit: Gas Station Szef patrzy, a nie lubi błędów. Gdy nocna zmiana na opustoszałej stacji dobiega końca, musisz wypełnić listę zadań, zanim skończy się czas. To wyścig po perfekcję. 🧼 Sprzątaj i organizuj: Myj podłogi, uzupełniaj półki i porządkuj warsztat. ⛽ Obowiązki na zewnątrz: Sprawdzaj dystrybutory paliwa i usuwaj plamy oleju. 👀 Szef patrzy: Pomiń jedno zadanie, a zostaniesz zwolniony – lub co gorsza. 2. The Stairwell Twój pierwszy dzień jako pracownik ochrony nie jest zwyczajny. Przemierzaj ogromną pionową klatkę schodową zaprojektowaną przez tajemniczego architekta. 🔍 Znajdź różnicę: Jeśli piętro wygląda normalnie, idź w górę. Jeśli zauważysz jedną z ponad 50 anomalii, natychmiast uciekaj na dół. 🕯️ Tryb Koszmaru: Sprawdź swoje nerwy w całkowitej ciemności, używając jedynie świecy. 📈 Regrywalność: Gra śledzi Twoje odkrycia, priorytetyzując nowe anomalie, aby każde podejście było świeże.