Exit Bundle
Detale stanowią różnicę między życiem a śmiercią. Ta ostateczna kolekcja od Take IT Studio łączy cztery intensywne psychologiczne doświadczenia, które nagradzają spostrzegawczość i karzą za najmniejszy błąd. Niezależnie od tego, czy zamykasz sklepy pod okiem tyranizującego szefa, polujesz na nadprzyrodzone anomalie, czy ukrywasz plan ucieczki przed porywaczami – nie ma miejsca na pomyłki. 1. The Stairwell Ogromny pionowy labirynt czeka. Jako pracownik ochrony musisz poruszać się po niemożliwym budynku, w którym otoczenie stale się zmienia. 🔍 Znajdź różnicę: Idź w górę, jeśli jest normalnie; uciekaj w dół, jeśli zauważysz anomalię. 🕯️ Tryb Koszmaru: Staw czoła ciemności, mając przy sobie jedynie migoczącą świecę. 2. There’s a Gun in the Office Jesteś więźniem i masz pięć dni na znalezienie wyjścia. Eksploruj otoczenie podczas nieobecności porywaczy, ale miej się na baczności: oni zauważają wszystko. 🕵️ Skradanie i Strategia: Starannie zaplanuj trasę, aby dotrzeć do broni w biurze. 🧹 Zacieraj ślady: Każda szuflada i włącznik światła muszą zostać przywrócone do dokładnie pierwotnego stanu. 3. Before Exit: Supermarket W alejkach panuje cisza, ale presja jest ogłuszająca. Zamknij sklep perfekcyjnie albo zmierz się z brutalną rzeczywistością zwolnienia w trybie natychmiastowym. 🛒 Codzienne zadania: Zamknij lodówki, zgaś światła i umyj podłogi. 🧐 Sokole oko: Poluj na drobne błędy, takie jak przeterminowane produkty czy zepsute neony. 4. Before Exit: Gas Station Nocna zmiana na odludnej stacji dobiega końca, a szef wymaga perfekcji. Uzupełnij listę zadań, zanim będziesz mógł w końcu wrócić do domu. 🧼 Sprzątanie i organizacja: Umyj podłogi, uporządkuj warsztat i uzupełnij półki. ⛽ Obowiązki na zewnątrz: Zarządzaj dystrybutorami paliwa i wyszoruj plamy oleju.