Backrooms Level X
W Albuquerque w stanie Nowy Meksyk (USA) 27 października 1986 roku doszło do dziwnego wypadku. Wszystko zostało nagrane na taśmie VHS. Wejdź do upiornego świata Backrooms Level X – pierwszoosobowej gry grozy, która przeniesie cię do nieskończonego labiryntu opuszczonych i surrealistycznych przestrzeni. Po tajemniczym wypadku trafiasz do Backrooms – miejsca, gdzie logika i rzeczywistość przestają istnieć. Przemierzaj niekończące się korytarze z żółtym dywanem, puste pokoje i migoczące światła, próbując znaleźć wyjście. Ale uważaj – nie jesteś sam. W cieniach czają się tajemnicze istoty, a każdy dźwięk może być ostatnim, jaki usłyszysz. Wciągająca eksploracja: Przemierzaj unikalnie zaprojektowane poziomy, odkrywaj ukryte sekrety i fabułę, która wciągnie cię bez reszty. Klimatyczny horror: Zanurz się w przytłaczającej atmosferze dzięki realistycznym efektom dźwiękowym i niepokojącej grafice, która nie pozwoli ci się odprężyć. Wyzwania i zagadki: Rozwiązuj łamigłówki i stawiaj czoła wyzwaniom, które sprawdzą twoją bystrość w walce o ucieczkę z Backrooms. Różnorodne środowiska: Backrooms Level X oferuje ponad 13 poziomów do odkrycia. Poznaj zawiłości fabuły i wrogów, by każda rozgrywka była świeża i ekscytująca. Potężni bossowie: Pokonaj ogromnych bossów, których napotkasz podczas eksploracji, wykorzystując spryt i strategię. Czy masz odwagę przetrwać w Backrooms? Jedyną drogą ucieczki jest zmierzenie się ze swoimi lękami i odkrycie prawdy kryjącej się za tym przerażającym miejscem. Pobierz Backrooms Level X i rozpocznij podróż w nieznane!