Thief Simulator
Wejdź w skórę prawdziwego złodzieja. Obserwuj swój cel i zbierz informacje które pomogą Ci podczas włamania. Podejmij wyzwanie i okradaj domy z najlepszymi zabezpieczeniami. Zdobywaj nowe gadżety włamywacza i ucz się złodziejskich trików. Sprzedawaj fanty u paserów. Rób wszystko to, co robi prawdziwy złodziej! Dobry złodziej zawsze obserwuje swój cel. Co jest w środku? Kto tam mieszka? Jaki ma harmonogram dnia? Dowiedz się, kiedy dom jest pusty. Wybieraj spośród wielu możliwych podejść, aby sporządzić jak najdokładniejszy plan działania. Masa nowoczesnych gadżetów dostępnych w Thief Simulator pomoże Ci zgromadzić informacje o Twoim celu i jego okolicy. Im szybciej, tym lepiej. Znajdź i zabierz jak najwięcej wartościowych przedmiotów w jak najkrótszym czasie. Ale! Pamiętaj, że plecaki bez dna nie istnieją. Gdy liczy się czas musisz zachować zimną krew. W każdym domu napotkasz masę niepotrzebnych przedmiotów, które będą tylko zajmować miejsce w plecaku i mogą Cię spowolnić. Jeśli nie jesteś pewien, czy będziesz w stanie dobrze je sprzedać, rozsądniej będzie odłożyć je na miejsce. Jeśli wypełnisz plecak bezwartościowymi rzeczami, wkrótce może się okazać, że będziesz musiał coś wyrzucić, żeby móc zabrać coś naprawdę wartościowego. Prawdziwy złodziej dzięki swojemu doświadczeniu potrafi w ułamku sekundy określić miejsca w których jest największe prawdopodobieństwo znalezienia drogich przedmiotów. Użyj latarki aby podświetlić wszystkie wartościowe przedmioty w zasięgu wzroku. Pozbądź się rzeczy, które mogą naprowadzić policję na Twój trop. Wyczyść pamięć telefonów albo laptopów by usunąć ślady po poprzednich użytkownikach. Rozłożenie samochodu na części trwa trochę czasu, lecz jeśli jest to rzadki model, to poświęcenie kilkunastu minut może dać ci duży zysk. Rozglądaj się za przedmiotami które mogą się przydać. Pomoże Ci to zaoszczędzić trochę czasu podczas otwierania zamków czy hakowania. Klucze przy oknie czy rachunki w śmietniku mogą sprawić, że czas poświęcony na włam skróci się nawet o połowę. Oczywiście spora część to tylko niepotrzebne śmieci... A może jednak nie? Bądź ostrożny! W niektórych domach można napotkać niespodziewanych gości. Jeśli dasz się przyłapać na kradzieży, zadzwonią na policję i będziesz musiał uciekać albo się schować aż zgubią twój trop.