Quarantine Zone: The Last Check
W grze Quarantine Zone: The Last Check obejmiesz dowodzenie nad strategicznym punktem kontrolnym w czasie zarazy zombie. Decyduj, kto wejdzie do azylu, a kto nie, używając zaawansowanego sprzętu badawczego i własnego przeczucia. Nawet jedna zła decyzja może sprawić, że za mury posterunku wkradnie się patogen. Przeprowadzanie oględzin przybyszów to nie wszystko. Jako dowódca musisz gospodarować skąpymi zasobami, wzmacniać umocnienia i utrzymać mieszkańców obozu przy życiu w obliczu narastającego z każdym dniem chaosu. BADAJ I SEGREGUJ Szukaj oznak infekcji u przerażonych ocalałych, korzystając z zaawansowanych narzędzi. Trop kontrabandę, niedozwolone przedmioty i rzadkie obiekty kolekcjonerskie, by chronić punkt kontrolny. Osoby z podejrzanymi objawami kieruj na kwarantannę lub dalsze badania w laboratorium, a zdrowe – do bloku mieszkalnego. Co z zarażonymi? Cóż… i tak długo by nie pożyli. OBEJMIJ DOWODZENIE W OBLICZU KLĘSKI Liczba ocalałych rośnie, a obowiązek dostarczenia im jedzenia, energii i lekarstw spoczywa na tobie. Na sygnał alarmu pokieruj uzbrojonymi dronami i nie dopuść, by zarażeni wtargnęli do kompleksu. Im lepiej będziesz zarządzać stale rozwijającą się bazą, tym więcej odblokujesz zasobów, narzędzi i ulepszeń broni. MYŚL, DZIAŁAJ, PRZETRWAJ Jeśli poddany kwarantannie ocalały przemieni się w nieumarłego, nie wszystko stracone. Trzymaj go w izolacji i pobieraj od niego próbki, aby wymieniać je na narzędzia, punkty doświadczenia personelu i trwałe ulepszenia. Osoby z nietypowymi objawami można też badać, ale zawsze kończy się to ich śmiercią. Wybierzesz życie czy naukę za wszelką cenę? ZACHOWAJ ZIMNĄ KREW Morale to sprawa najwyższej wagi. Każda decyzja wpływa na nastroje w obozie – natychmiast i w dłuższej perspektywie. Dzięki dynamicznym reakcjom ocalałych i adaptacyjnym dialogom każda interakcja jest unikalna, a wybory muszą zapadać w ułamkach sekund. Agresywne podejście – twoje, ale też przybyszów – może prowadzić do obrażeń, spadku morale i paniki w kolejce do posterunku. Czy zachowasz zimną krew, gdy wszyscy stracą głowę?