Haunted House Renovator
Wyrusz na ścieżkę łowcy duchów, który zajmuje się renowacją. Twoje zadanie – przywrócić nawiedzone domy do stanu używalności! To nie jest łatwa praca – nowa tapeta nie wystarczy, by uczynić dom bezpiecznym. Musisz również rozprawić się z tym, co go nawiedza. Przyjmuj zlecenia renowacji nawiedzonych domów od rozmaitych ekscentrycznych właścicieli. Przeszukuj opuszczone rezydencje i wypatruj oznak aktywności paranormalnej. Upewnij się, że jesteś dobrze przygotowany do pracy, kompletując zestaw narzędzi, które Ci w niej pomogą. Odpędzaj duchy wszelkimi dostępnymi sposobami. Czasem wystarczy złapać istotę w siatkę, a innym razem trzeba będzie narysować skomplikowane magiczne kręgi i odprawić mroczne rytuały. A jeśli nic nie działa, zawsze możesz poszukać alternatywnego rozwiązania – typowe nawiedzenia można usunąć na dwa sposoby: uprzejmy i nieco bardziej brutalny. Wybierz swój styl gry i zdobywaj różne nagrody w zależności od podejmowanych decyzji. Niektóre nawiedzenia możesz nawet... adoptować! Wygląd ma znaczenie – szczególnie, gdy musisz przekonać klientów, że dom jest bezpieczny. Zmieniaj tapety, maluj ściany i wymieniaj meble. Odkryj w sobie pasję do dekorowania wnętrz, robiąc wszystko, by dom przestał wyglądać na nawiedzony.