Junkyard Simulator
Junkyard Simulator to gra z otwartym światem, która pozwala wcielić się w pracownika gigantycznego złomowiska. Zaczynasz z niczym prócz kaca, by stoniowo wspinać się po drabinie sukcesu. To, jak zarobisz pieniądze, zależy tylko od Ciebie. Czy wolisz zwiedzać świat na piechotę, czy prowadzić jeden z dostępnych pojazdów? Czy wolisz szukać złomu, czy może poszukiwać ukrytych skarbów? Lubisz przeprowadzać renowację przedmiotów? A może wolisz obsługiwać wielką maszynerię? Wolisz sprzedawać wielkie ilości drobnego złomu, czy wolałbyś bardziej ambitne wyzwanie, jak na przykład odnawianie klasycznych samochodów? Na cokolwiek przyjdzie Ci ochota, o ile jest to związane ze złomem, mamy to!: -Przerabiaj złom za pomocą ciężkiej maszynerii, a potem sprzedawaj. -Możesz używać kilku rodzajów samochodów do eksplorowania świata i transportu złomu -Przetransportuj porzucone pojazdy za pomocą lawety, a następnie skompresuj je do postaci małyk kostek złomu. Szybki szmal. -Znajdź stare meble, elektronikę, części samochodowe i wiele innych przedmiotów, które możesz odnowić w swoim warsztacie. -Wszystkie znaleziska i odnowione przedmioty możesz sprzedać na Giełdzie Złomu. -Podróżuj na piechotę, bądź prowadź pojazdy. Możesz używać kilku rodzajów samochodów do eksplorowania świata i transportu złomu. -Odnajduj i przeszukuj kontenery z losowo generowanym łupem. -Wyjmuj silniki z wraków, pobieraj dodatkowe zadania od ludzi i używaj taśmociągów do przerzucania złomu.