Harvest Cafe
Harvest Cafe daje graczom możliwość zarządzania i uprawiania własnych farm. Gracze rozwijają swoje farmy, uprawiając warzywa, owoce i inne rośliny. Karmią i opiekują się zwierzętami, aby wyprodukować żywność, taką jak mleko, jaja i mięso. Mogą także wykorzystywać materiały zebrane ze środowiska do tworzenia nowych pól uprawnych i ulepszania swojego gospodarstwa. Gracze sprzedają produkty uprawiane na swoich farmach we własnej restauracji w centrum wioski. W restauracji gracze gotują pyszne jedzenie i serwują je klientom. Gracze mogą urozmaicać swoje menu, wypróbowując różne przepisy i przygotowując specjalne dania, aby zwiększyć satysfakcję klientów. Akcja gry rozgrywa się na dużej wyspie i oferuje graczom możliwość eksploracji. Gracze eksplorują i naprawiają miejsca, takie jak opuszczone porty, budynki i sklepy. W ten sposób ożywiają wyspę i zaczynają przyciągać turystów. Podczas eksploracji gracze mogą znaleźć nowe nasiona, zwierzęta i cenne materiały. Gracze wykorzystują swoje umiejętności zarządzania biznesem do rozwijania i rozwijania swojej restauracji. Na późniejszych poziomach gracze mogą zatrudniać pracowników, takich jak kucharze i kelnerzy, aby ułatwić im pracę i obsługiwać większą liczbę klientów. Zarobione pieniądze mogą także przeznaczyć na ulepszenie swojej restauracji i przeszkolenie personelu.