Farm Manager World
Zanurz się w rolniczym świecie Farm Manager World! Zbuduj swoje rolnicze imperium w nowych, ekscytujących lokalizacjach na całym świecie, uprawiaj egzotyczne rośliny, hoduj zwierzęta, stosuj płodozmian i nawozy, aby dbać o glebę i handluj zasobami z przyjaciółmi. Rolnictwo na różnych kontynentach Farm Manager World to najnowsza odsłona serii Farm Manager, w której będziesz miał okazję uprawiać różnorodne rośliny z całego świata. Rozpocznij swoją farmę w Europie, Ameryce Środkowej, a wkrótce także w Azji. Rośliny i zwierzęta Każda roślina ma swoje wymagania glebowe. Przeprowadź badania gleby i zastosuj odpowiednie nawozy, aby podnieść klasę gleby, jej pH i poziom azotu. Stosowanie płodozmianu wpłynie na lepsze plony. Hoduj młode zwierzęta, kupuj, karm, lecz, opiekuj się nimi, zdobywaj zasoby i sprzedawaj zwierzęta. Projektowanie farmy i wydajność Strategicznie zaprojektuj układ farmy i odblokuj zaawansowane narzędzia rolnicze, aby usprawnić swoje operacje. Zawsze zwracaj uwagę na trwałość zebranych plonów. Nowy system logistyki i magazynowania pomoże kontrolować przepływ towarów i ułatwi zarządzanie ich sprzedażą. Trendy rynkowe Obserwuj popyt i podaż na rynku i wykorzystuj najlepsze momenty na zakup i sprzedaż swoich towarów. Każdy zakup i sprzedaż wpływa na globalny rynek oraz ceny surowców i produktów. Maszyny i ludzie Zatrudniaj wykwalifikowanych pracowników i przydzielaj ich do odpowiednich zadań w oparciu o ich umiejętności. Kupuj wymagane maszyny, monitoruj ich stan techniczny i dostępność paliwa, aby zapewnić ich niezawodność podczas zbiorów. Przetwarzanie i rolnictwo ekologiczne Buduj fabryki i przetwarzaj zebrane produkty. Będziesz mieć wiele opcji przygotowywania żywności na wyciągnięcie ręki - od pieczenia i fermentacji, po zamrażanie, marynowanie, słoikowanie i nie tylko. Uprawa produktów ekologicznych jest trudna ze względu na choroby i szkodniki, ale może być bardzo opłacalna.