Zoo Simulator
W Zoo Simulator Twoim głównym zadaniem jest prowadzenie i zarządzanie własnym zoo. Odnów je i zadbaj o wszystkie potrzeby zwierząt, zapewniając im spokojne życie! Czy przyciągniesz rzesze odwiedzających? Stwórz własne zoo! Odnów swoje zoo! W Zoo Simulator jednym z pierwszych zadań będzie odnowienie zoo. Będziesz musiał włożyć wiele wysiłku w oczyszczenie zaniedbanych alejek i zniszczonych miejsc dla przyszłych zwierząt. W tym celu będziesz korzystać z wielu narzędzi, takich jak spawarki i myjki wodne. Pamiętaj – ciężka praca może zaowocować tłumem zachwyconych odwiedzających! Różne gatunki zwierząt Nie ma zoo bez zwierząt, które w nim żyją, prawda? W naszej grze to Ty decydujesz, które z nich będą mieszkać w Twoim obiekcie. Pamiętaj, że im ciekawsze okazy mieszkają w Twoim zoo, tym więcej osób będzie chciało je zobaczyć, co oznacza większy dochód dla Twojej firmy. Usiądź przed komputerem i wybierz spośród najbardziej egzotycznych i niesamowitych zwierząt z całego świata! Zorganizuj wybiegi dla zwierząt W Twoim zoo pojawią się zwierzęta z najdalszych zakątków świata, które będą wymagały odpowiednich warunków życia – musisz więc zadbać o legowiska, kryjówki i rośliny, które sprawią, że będą szczęśliwe. W grze znajdzie się wiele różnych elementów, które będziesz mógł swobodnie przesuwać, ustawiać i obracać, tworząc w ten sposób unikalne strefy dla zwierząt. Opiekuj się nimi W Zoo Simulator musisz również dbać o dobre samopoczucie swoich zwierząt, które w zamian odwdzięczą się spokojem, dobrym zdrowiem i aktywnością w swoim wybiegu. Karm je, opiekuj się nimi i zwracaj szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo – zwierzęta uwielbiają skubać nosem wszystko, co tylko mają okazję! Dzięki temu zwierzęta będą chętniej pokazywać się odwiedzającym i zdobywać ich sympatię. Rozwijaj swoje zoo Prowadząc swoją działalność, będziesz musiał ją również rozwijać. Będzie więcej odwiedzających, co oznacza więcej atrakcji, które umilą im czas. Zadbaj o odpowiednią liczbę publicznych toalet i urządzeń sanitarnych, miejsc odpoczynku z ławkami i miejscami, gdzie będą mogli coś zjeść! Nie zapomnij też o zakupie nowych, interesujących zwierząt. Bardzo ważne jest, aby goście nie chcieli opuszczać Twojego zoo i zapraszali swoich znajomych.