Tribe: Primitive Builder
Zostajesz wyciągnięty z wody przez zamaskowanego tubylca. Z jego pomocą rozpoczynasz podróż w głąb tajemniczej wyspy. Zmierz się z wyzwaniami, które czekają na Ciebie i odkrywaj jeszcze nieodkryte miejsca. Niebezpieczny wulkan, tajemnicze postacie i mistyczne plemiona. Co zrobisz, aby przetrwać? Jako budowniczy, twój głos jest równy starszym. Wykorzystaj swoją pozycję w Tribe: Primitive Builder, aby przywrócić chwałę swojemu plemieniu. Znajdź wszystko, co byłoby przydatne dla Ciebie i Twoich kolegów z wioski. Wykorzystaj środowisko na swoją korzyść lub zgiń jak wiele cywilizacji wcześniej. Cokolwiek robisz, zawsze planuj z wyprzedzeniem. Jedna zła decyzja może doprowadzić do upadku twojej cywilizacji... Ulepsz swoje budynki i wykorzystaj zdobyte materiały, aby stworzyć kwitnącą wioskę. Zapewnij swojemu plemieniu schronienie, jedzenie i pracę. Odblokuj nowe plany, wykonując rytuały, aby tworzyć trwalsze i wspanialsze budynki. Zbuduj nowe struktury, które zapewnią ci dostęp do nowych części wyspy. Pamiętaj, że choć nieodkryte miejsca skrywają wiele tajemnic, mogą być również niebezpieczne! Rozpocznij swoją podróż po wyspie! Postępuj zgodnie ze wskazówkami starszych, wykonuj zadania i zagłębiaj się w główną historię. Jeśli masz przewodzić plemieniu, musisz najpierw zdobyć ich zaufanie, aby w trudnych czasach mieć pewność, że ci pomogą. Rola budowniczego jest ważna, ale materiały to nie wszystko! Aby żyć, musisz jeść. Wyprodukuj odpowiednie narzędzia i idź na polowanie. Będziesz potrzebował mięsa, aby zaspokoić nie tylko głód swój, ale także mieszkańców wioski. Tubylcy mogą pomóc ci zdobyć jedzenie. Nie możesz pozwolić, aby głód zapanował w wiosce! Rozwijaj swoją wioskę! W Tribe: Primitive Builder kontrolujesz, jak szybko plemię się rozwija, ponieważ jesteś odpowiedzialny za dbanie o ich potrzeby. Rozwijaj się zbyt szybko i głoduj, rozszerzaj się zbyt wolno i kończ źle przygotowany na to, co ma nadejść. Czy znajdziesz sposób na przetrwanie?