PlayWay S.A.Symulatory
Ten zestaw zawiera: Tribe: Primitive Builder - Chillout podczas eksploracji malowniczej, realistycznej wyspy wygnańców. Zbieraj zasoby, twórz narzędzia, buduj budynki i osady. Zarządzaj plemieniem i automatyzuj rozgrywkę. Thief Simulator - Wciel się w rolę złodzieja. Zacznij od prostych kradzieży, które pozwolą na kupno nowych gadżetów, a następnie zabierz się za grube ryby! Obserwuj rutyny swoich celów aby nie zostać przyłapanym na gorącym uczynku… lub znajdź najszybszą drogę ucieczki!