Thief in Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Otwórz swoją wymarzoną restaurację. Stwórz unikalny wygląd zewnętrzny i wnętrze, zatrudnij najlepszych pracowników i szefów kuchni, stwórz miejsce, w którym ludzie będą uwielbiać jeść, spędzać czas i wydawać pieniądze. Symulacja biznesu restauracyjnego. Zainspirowały nas gry typu sandbox i symulacyjne, w których gracze mogą tworzyć coś własnego, ustawiać procesy, rozwijać swoje dzieło, wkładać w nie duszę i wykazywać się kreatywnością. W Cafe Owner Simulator masz taką możliwość, naszym celem jest dać światu grę, w której każdy może zrealizować swoje marzenie i otworzyć własną restaurację. THIEF SIMULATOR: Wejdź w skórę prawdziwego złodzieja. Obserwuj swój cel i zbierz informacje które pomogą Ci podczas włamania. Podejmij wyzwanie i okradaj domy z najlepszymi zabezpieczeniami. Zdobywaj nowe gadżety włamywacza i ucz się złodziejskich trików. Sprzedawaj fanty u paserów. Rób wszystko to, co robi prawdziwy złodziej!