Espresso Tycoon & Thief Simulator
Ten zestaw zawiera: Espresso Tycoon - Stwórz swoją markę, dekoruj kawiarnię, zarządzaj pracownikami i dbaj o klientów. Użyj Edytora Kawy, aby tworzyć wyjątkowe kawowe przepisy, zamawiaj dostawy i zbieraj punkty popularności. Zbuduj całą kawowy biznes i ukończ wszystkie misje! Thief Simulator - Wciel się w rolę złodzieja. Zacznij od prostych kradzieży, które pozwolą na kupno nowych gadżetów, a następnie zabierz się za grube ryby! Obserwuj rutyny swoich celów aby nie zostać przyłapanym na gorącym uczynku… lub znajdź najszybszą drogę ucieczki!