PlayWay S.A.Symulatory
Ten zestaw zawiera: Car Mechanic Simulator 2021 - Zacznij jako nowy właściciel warsztatu samochodowego i zapracuj na własne imperium serwisowe. Zabrudź ręce w niezwykle realistycznym symulatorze z dużą dbałością o szczegóły. Przygotuj się do pracy z ponad 4000 unikalnych części i ponad 72 samochodami. Zakasaj rękawy i zanurz się w wyjątkowo realistycznym środowisku warsztatowym. Thief Simulator - Wciel się w rolę złodzieja. Zacznij od prostych kradzieży, które pozwolą na kupno nowych gadżetów, a następnie zabierz się za grube ryby! Obserwuj rutyny swoich celów aby nie zostać przyłapanym na gorącym uczynku… lub znajdź najszybszą drogę ucieczki!