PlayWay S.A.Symulatory
Ten zestaw zawiera: Junkyard Simulator - to gra z otwartym światem, która pozwala wcielić się w pracownika gigantycznego złomowiska. Zaczynasz z niczym prócz kaca, by stoniowo wspinać się po drabinie sukcesu. To, jak zarobisz pieniądze, zależy tylko od Ciebie. Czy wolisz zwiedzać świat na piechotę, czy prowadzić jeden z dostępnych pojazdów? Czy wolisz szukać złomu, czy może poszukiwać ukrytych skarbów? Lubisz przeprowadzać renowację przedmiotów? A może wolisz obsługiwać wielką maszynerię? Wolisz sprzedawać wielkie ilości drobnego złomu, czy wolałbyś bardziej ambitne wyzwanie, jak na przykład odnawianie klasycznych samochodów? Na cokolwiek przyjdzie Ci ochota, o ile jest to związane ze złomem, mamy to! Car Mechanic Simulator 2021 - Zacznij jako nowy właściciel warsztatu samochodowego i zapracuj na własne imperium serwisowe. Zabrudź ręce w niezwykle realistycznym symulatorze z dużą dbałością o szczegóły. Przygotuj się do pracy z ponad 4000 unikalnych części i ponad 72 samochodami. Zakasaj rękawy i zanurz się w wyjątkowo realistycznym środowisku warsztatowym.