Prison in Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Otwórz swoją wymarzoną restaurację. Stwórz unikalny wygląd zewnętrzny i wnętrze, zatrudnij najlepszych pracowników i szefów kuchni, stwórz miejsce, w którym ludzie będą uwielbiać jeść, spędzać czas i wydawać pieniądze. Symulacja biznesu restauracyjnego. Zainspirowały nas gry typu sandbox i symulacyjne, w których gracze mogą tworzyć coś własnego, ustawiać procesy, rozwijać swoje dzieło, wkładać w nie duszę i wykazywać się kreatywnością. W Cafe Owner Simulator masz taką możliwość, naszym celem jest dać światu grę, w której każdy może zrealizować swoje marzenie i otworzyć własną restaurację. PRISON SIMULATOR: Prison Simulator to pierwszoosobowa gra symulacyjna, która kładzie nieco większy nacisk na fabułę, niż podobne tytuły z tego gatunku. W grze wcielasz się w strażnika więziennego i tylko od Ciebie będzie zależało, czy zdecydujesz się przestrzegać prawa, czy też pozwolisz, żeby to miejsce i ludzie do reszty Cię zdeprawowali. Ostatecznie kto powiedział, że musisz być wzorowym strażnikiem? Może zamiast tego wolisz handlować z więźniami, pomagać im w przemycie i obstawiać wynik toczonych w więzieniu bójek? Przecież każdy lubi czasem się zabawić. Zwłaszcza w takim smutnym miejscu jak to, gdzie dodatkowo to Ty jesteś szefem. Albo przynajmniej tak Ci się wydaje. No więc jak? Zdecydujesz się postępować zgodnie z regulaminem, przechwytywać kontrabandę, liczyć więźniów, wysyłać ich do pracy, dbać o ich podstawowe potrzeby i mieć pod kontrolą więzienne gangi? Czy przejdziesz na ciemną stronę? Cokolwiek zdecydujesz pamiętaj, że Twoje działania będą miały wpływ zarówno na samą placówkę, jak i osadzonych, a przede wszystkim na dalszy przebieg Twojej kariery.