American Mafia
CZYNSZ NALEŻY ZAPŁACIĆ. ZAPŁAĆ KRWIĄ. Mówią, że czasu nie da się kupić. Mylą się. Trzeba za niego zapłacić krwią. Wejdź w deszczowe skrzydła Leo Vancettiego – głodnego sycylijskiego sieroty ulicznej, który od skradzionego bochenka chleba w Corleone w 1920 roku wdrapuje się na tron ​​Pięciu Rodzin Nowego Jorku, by zobaczyć, jak jego imperium płonie od środka. „American Mafia: Empire of Ashes” to brutalna, filmowa saga kryminalna, rozgrywająca się na dwóch kontynentach i obejmująca 35 lat. Bezlitosna opowieść o braterstwie, zdradzie i powolnej cenie noszenia korony. GŁÓWNE CECHY Trzydziestoletnia filmowa saga — Od wyblakłych słońcem kamiennych uliczek Sycylii z 1920 roku, przez zamglone kanały Wenecji z 1928 roku, po przesiąknięty neonami beton Manhattanu z 1955 roku. Osiem ręcznie tworzonych rozdziałów. Trzy odrębne epoki. Jedna legenda. Historia braci i kul — Nawiąż więź z Vincenzo „Cieniem” Falcone w pyle Sycylii. Zbuduj z nim imperium w cieniu Nowego Jorku za czasów prohibicji. Zobacz, jak wbija ci nóż między żebra na marmurowych schodach twojego pałacu. A potem powstań z martwych i odzyskaj to wszystko. Opanuj wiele dyscyplin — Kieszonkowiec i parkour jako 12-latek w Corleone. Przemierzaj weneckie kanały w oślepiającym blasku reflektorów. Zdobądź magazyn w czasach prohibicji, stawiając czoła falom irlandzkich płatnych zabójców z pistoletem maszynowym Tommy Gun. Ucieknij z Sing Sing w ulewnym deszczu. Szturmuj skorumpowany komisariat, aby uratować brata, który cię zdradził. Dowódź swoją załogą — Nie walczysz w tej wojnie sam. Wezwij niszczycielskie ataki snajperskie Eleny „Wdowy”, aby unieruchomić wrogich egzekutorów. Wyważaj drzwi z Frankie Morettim, twoim lojalnym ochroniarzem z pistoletem maszynowym Tommy. Cena władzy — Zobacz, jak luksusowe jadalnie, kryształowe żyrandole i nieskazitelne marmurowe foyer rozpadają się pod ciężkim ostrzałem karabinów maszynowych, gdy rywalizujące rodziny próbują cię pogrzebać na dobre. Korona jest ze złota. Pałac jest ze szkła. Wszystko się tłucze. „Vincenzo myślał, że korona jest ze złota. Nie jest. Jest zrobiona z wyborów, których nie możemy cofnąć, i braci, których zostawiamy w prochu”. Narodowy Syndykat z Chicago przybywa po odbiór. Nowy Jork to dom duchów. Czy obronisz swoje dziedzictwo — czy zbudujesz grobowiec?