METAL GEAR SOLID: Peace Walker - Master Collection Version
Niewiarygodne napięcie towarzyszące próbie infiltracji i uniknięcia wykrycia. Seria Metal Gear – zwieńczenie gatunku „stealth action”, gdzie wykonujesz misje z ukrycia, starając się unikać wrogów. Akcja gry toczy się 10 lat po wydarzeniach z „METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater”. Stojący na czele najemnej formacji militarnej Snake stawia czoła spiskom kotłującym się za kulisami zimnej wojny między Wschodem a Zachodem. Oto historia pewnego żołnierza i jego drogi od „Snake’a” do „Big Bossa”. 【FABUŁA】 KRACH ILUZJI POKOJU W 1964 roku Naked Snake – bohater, który ocalił świat przed eskalacją wojny nuklearnej – otrzymuje kryptonim Big Boss, lecz tuż po ceremonii jego nadania znika bez śladu. Dziesięć lat później Big Boss kieruje w Kolumbii niezależną formacją militarną. Wówczas wizytę składają mu przybysze z pozbawionej własnej armii Kostaryki. W realiach tuż po kryzysie kubańskim, gdy Ameryka Środkowa stanowi kluczowy element równowagi sił między Wschodem a Zachodem, Kostaryce cudem udaje się utrzymać pokój. W regionie zaczyna jednak działać podejrzane zbrojne ugrupowanie. Big Boss otrzymuje zlecenie zbadania i wyeliminowania formacji. Jest niechętny, lecz podejmuje się zadania, gdy przybysze ujawniają mu taśmę z nagraniem głosu uważanej za nieżyjącą The Boss. 【SYSTEM】 Gra oferuje nie tylko emocjonujące misje solo, ale też sieciowy tryb kooperacji z „SENYU” oraz tryb rywalizacji dla maksymalnie sześciu graczy. Wsparcie twoich działań stanowi tajna placówka Mother Base. Skrywa ona kwatery, laboratorium opracowujące broń i sprzęt, magazyn przejętej broni masowego rażenia i wiele więcej. Powiększanie personelu sprawia, że Mother Base się rozrasta – co wprowadza do rozgrywki element symulacji. ---------- Gra zawiera także Screenplay Book – ze scenariuszem „Metal Gear Solid: Peace Walker” oraz Master Book – biblię gry, zgłębiającą fabułę oraz postacie. [Gra] Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) *Dostępny jest tryb gry sieciowej dla maks. 6 graczy. [Zawartość cyfrowa] Metal Gear Solid: Peace Walker Screenplay Book Metal Gear Solid: Peace Walker Master Book *Dostępne z poziomu menu startowego. ---------- 【Dodatek dla zapisu danych z METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1】 Jeśli posiadasz zapisy gier zawartych w kolekcji METAL GEAR SOLID MASTER COLLECTION Vol.1, otrzymasz dodatkowe przedmioty do wykorzystania w grze. ・ Dodatek do „Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version)”: mundur: GOLD *Dodatek można otrzymać po uruchomieniu tej gry. * Wymaga to obecności na konsoli używanej do tej gry zapisu danych z tytułów wchodzących w skład wydania METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, wykonanych za pomocą tego samego konta. *Dodatek można otrzymać także w przypadku, gdy najpierw rozpoczniesz grę w ten tytuł, a dopiero później – w tytuły z METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1.