Ten zestaw zawiera: Tribe: Primitive Builder - Chillout podczas eksploracji malowniczej, realistycznej wyspy wygnańców. Zbieraj zasoby, twórz narzędzia, buduj budynki i osady. Zarządzaj plemieniem i automatyzuj rozgrywkę. Prison Simulator - Posmakuj więziennego życia! Zostań oficerem więziennym i rozpraw się z niebezpiecznymi skazańcami. Będziesz zarządzać więzieniem i wykonywać codzienne czynności. Czy zostaniesz najlepszym strażnikiem w historii?