Clean Up Earth
Relaksująca gra kooperacyjna, w której odkurzasz odpady, odbudowujesz ekosystemy i obserwujesz, jak natura wraca w czasie rzeczywistym. Graj solo, z przyjaciółmi lub online z maksymalnie 25 graczami. Wspólna rozgrywka może wspierać prawdziwe inicjatywy środowiskowe bez dodatkowych kosztów. Satysfakcjonujące sprzątanie, widoczna przemiana Użyj modułowego Terra Cleanera, aby odkurzać odpady, przetwarzać materiały i odbudowywać zniszczone struktury. Każde działanie przynosi natychmiastową zmianę: rośliny odrastają, dzika przyroda powraca, a zanieczyszczone środowiska znów ożywają. Relaksujące, nagradzające i głęboko satysfakcjonujące. Solo, kooperacja lub społecznościowy multiplayer Graj sam, zaproś bliskich znajomych (do 8 osób) lub dołącz do większych wspólnych stref sprzątania online (do 25+ graczy), kiedy tylko chcesz. Clean Up Earth zawsze respektuje twój poziom komfortu, jednocześnie pozwalając zwiększyć skalę działania i poczuć siłę wspólnego wysiłku. Rozgrywka z realnym wpływem na świat Wybierz organizację partnerską, którą chcesz reprezentować w grze. Działania związane ze sprzątaniem budują wsparcie dla wybranej inicjatywy. Podczas dużych sesji online postępy społeczności mogą uruchamiać prawdziwe mikrodonacje dla organizacji środowiskowych działających w terenie. Bez dodatkowych zakupów. Po prostu graj. Pod odpadami kryją się historie Pod warstwą odpadów znajdują się starożytne artefakty i zapomniane echa dawnych cywilizacji. Oczyszczając kolejne obszary, odkrywasz te relikty oraz zabawne kwantowe wspomnienia. Od Area 51 po Trójkąt Bermudzki i dalej — każda mapa skrywa sekrety czekające na odkrycie. Clean Up Earth to coś więcej niż gra o sprzątaniu. To doświadczenie eksploracyjne. Ukryte struktury, tajemnicze pozostałości i wskazówki środowiskowe zamieniają każdą rekonstrukcję w odkrycie. Ogromne mapy stworzone do wspólnej gry Zaprojektowane z myślą o dużych sesjach multiplayer online, te rozległe mapy zamieniają sprzątanie w wspólną przygodę społeczności. Ogromne strefy odpadów i projekty odbudowy stają się skoordynowanymi działaniami, w których gracze spotykają się, współpracują, odkrywają ukryte sekrety i razem świętują wspólny postęp. To, co samotnie wydaje się przytłaczające, zmienia się w radosną współpracę, gdy 25 graczy jednoczy się wokół wspólnego celu.