Fruitbus
Fruitbus to urocza kulinarna przygoda osadzona w otwartym świecie, w którym smak jest najważniejszy. Ulepsz swoją sprawdzoną ciężarówkę i razem odwiedźcie cały świat nowych miejsc. Odkryj świeże owoce i warzywa na każdej wyspie archipelagu Gustum, poznaj ich zwyczaje i gotuj posiłki, które umilą komuś dzień. Od gigantycznego, sprężystego banana po skrzydła wyścigowe – dostosuj swój Fruitbus tak, aby odzwierciedlał Twoją osobowość. Znajdź nowe sposoby na przyciągnięcie klientów muzyką i jasnymi kolorami. Traktuj dobrze Matkę Ziemię podczas przygód w dziczy i zbieraj składniki. Znajdź inspirację do swojego kolejnego bestsellerowego dania na starożytnych polanach, tajemniczych gajach i zapomnianych grotach. Ulepsz swoją kuchnię, aby pasowała do Twojego stylu gry. Przygotuj zabawne i oryginalne dania, aby klienci mogli spróbować lub podjąć wyzwanie przygotowania lokalnego przysmaku. Gromadź grono lojalnych klientów i odkrywaj ich wyjątkowe historie, tworząc dania, które przywołują uczucia i wspomnienia. Wykorzystaj moc jedzenia, aby pomóc i odblokować nowe możliwości dla siebie i swojego Fruitbusa.