The Planet Crafter Deluxe Bundle
The Planet Crafter Kosmiczny survival terraformacyjny z otwartym światem dla 1-8 graczy. Zmień ekosystem niegościnnej planety, by mogli zamieszkać na niej ludzie. Przetrwaj, gromadź zasoby i rozbudowuj bazę. Zadbaj o tlen, ciepło i ciśnienie, by stworzyć zupełnie nową biosferę. The Planet Crafter - Planet Humble Przeżyj nowy początek jako Planet Crafter na zupełnie nowym świecie Planet Humble! Samodzielnie lub ze znajomymi przemierzaj nieznane tereny, odkrywaj ich historię, poznawaj tajemnice i ponownie wykonaj zadanie terraformacji całego świata! The Planet Crafter - Toxicity Dodatek "Toxicity" przenosi cię na nieznaną planetę, mocno zniszczoną przez dawną działalność przemysłową. Musisz przywrócić jej świetność, używając nowych narzędzi i maszyn. Zbadaj te pustkowia samodzielnie lub ze znajomymi, odkrywaj ich sekrety i pomóż odrodzić planetę!