The Planet Crafter - Planet Humble
Przeżyj nowy początek jako Planet Crafter na zupełnie nowej planecie Humble! Samodzielnie lub ze znajomymi przemierzaj nieznane tereny, odkrywaj ich historię, poznawaj tajemnice i ponownie wykonaj zadanie terraformacji całego świata! Do gry w trybie kooperacji wieloosobowej i korzystania z tej nowej zawartości wymagana jest tylko jedna kopia DLC. Wyrusz na przygodę rozgrywającą się w nowym świecie wielkości połowy planety z gry podstawowej i odkryj liczne nowe biomy. Dlaczego ta planeta jest niezamieszkana? Postaw stopę na tym nowym świecie i poznawaj skrawki informacji dotyczące megakorporacji oraz kolonizacji kosmosu. Poczuj się jak w domu i załóż wymarzoną bazę eksploracyjną! Aby zagrać w DLC, musisz utworzyć nowy zapis (i wybrać planetę HUMBLE) lub udać się na Humble za pomocą międzyplanetarnego systemu podróży po ukończeniu terraformacji planety Prime.