The Planet Crafter Deluxe Bundle Upgrade
The Planet Crafter - Planet Humble Przeżyj nowy początek jako Planet Crafter na zupełnie nowym świecie Planet Humble! Samodzielnie lub ze znajomymi przemierzaj nieznane tereny, odkrywaj ich historię, poznawaj tajemnice i ponownie wykonaj zadanie terraformacji całego świata! The Planet Crafter - Toxicity Dodatek "Toxicity" przenosi cię na nieznaną planetę, mocno zniszczoną przez dawną działalność przemysłową. Musisz przywrócić jej świetność, używając nowych narzędzi i maszyn. Zbadaj te pustkowia samodzielnie lub ze znajomymi, odkrywaj ich sekrety i pomóż odrodzić planetę!