The Planet Crafter - Toxicity
PUSTKOWIE DO ODRODZENIA Dodatek "Toxicity" przenosi cię na nieznaną planetę, mocno zniszczoną przez dawną działalność przemysłową. Musisz przywrócić jej świetność, używając nowych narzędzi i maszyn. Zbadaj te pustkowia samodzielnie lub ze znajomymi, odkrywaj ich sekrety i pomóż odrodzić planetę! GRAJ ZE ZNAJOMYMI Wymagana tylko jedna kopia dodatku do gry w trybie wieloosobowej współpracy i odkrywania nowej zawartości ze znajomymi. ZBADAJ NOWY ŚWIAT Przeżyj przygodę na nowej planecie, odrobinę mniejszej niż Prime. Odkryj wiele nowych biomów wraz z tajemniczą grzybową florą i śladami działalności człowieka. ODKRYJ HISTORIĘ Kto kiedyś zajmował tę planetę? Wkrocz do tego nowego świata i poznaj nieznane fragmenty wiedzy dotyczące Sentinel Corp oraz programu Planet Crafter. NIE PRZESTAWAJ BUDOWAĆ! Poczuj się jak w domu, buduj nowe maszyny i stwórz swoją wymarzoną bazę badawczą! Aby zagrać w dodatek "Toxicity", możesz albo udać się na tę planetę za pomocą międzyplanetarnego systemu po jej odblokowaniu, albo zacząć od nowa, tworząc nową, oddzielną grę (i wybierając planetę "TOXICITY").