House Flipper
Золоті руки до ваших послуг! Перш ніж купувати першу нерухомість, треба як слід заробити. Не біда! На щастя, навколо повно роботи! Беріть замовлення від тутешніх мешканців— прибирання, фарбування стін, встановлення обігрівачів, душових кабін та кондиціонерів чи навіть повне умеблювання! Коли вдячні клієнти заплатять за добре виконану роботу, час завести власний будинок. Грайте по-вашому Хапайте молоток! Тепер можна не церемонитися і зносити стіни! Позбудьтеся битого скла, сміття і шматків меблів, щоб приготувати це місце для повного перетворення! На ваш вибір: дотриматися кожної вимоги конкретних покупців чи зробити собі затишний офіс, в якому розбудовувати свій бізнес. Працюйте головою На щастя, ви не самі. З вами вірний набір інструментів! З валиком, шкребком для вікон, шпателем, шваброю, молотком і, звісно ж, незамінним планшетом будь-який ремонт вам буде під силу. Також використання цих інструментів дає досвід, який можна застосувати для їх вдосконалення і розвитку власних навичок, що робить цю справу ще приємнішою. Сідайте і розслабтеся Зробити собі будиночок, про який завжди мріяли, допомогти сусідам з ремонтом чи задовольнити жагу пробивання стін — все це вам може подарувати House Flipper! Тож примостіться зручніше, забудьте про щоденну рутину і зануртеся у світ House Flipper… у ваш світ!