Farm Bundle
Золоті руки до ваших послуг! Перш ніж купувати першу нерухомість, треба як слід заробити. Не біда! На щастя, навколо повно роботи! Беріть замовлення від тутешніх мешканців— прибирання, фарбування стін, встановлення обігрівачів, душових кабін та кондиціонерів чи навіть повне умеблювання! Коли вдячні клієнти заплатять за добре виконану роботу, час завести власний будинок. Доповнення «Ферма» включає: - 11 нових тематичних замовлень! - 11 нових нерухомостей в унікальному середовищі! - 5 земельні ділянки під будівництво! - 9 нових вмінь, включаючи можливість розбудови твого дому! - Більше 1850 нових предметів взятих з сільського життя! - Корови, вівці, кури та інші сільськогосподарські тварини! - Нові рослинні культури, які вимагатимуть твоєї турботи!