Wild West Legacy
Перед вами цілий відкритий світ американського Середнього Заходу, де ви маєте лише одне завдання — вижити в цьому суворому середовищі. Створіть хороші умови, щоб до вас доєдналися інші поселенці, і керуйте прихистками, що постійно розвиваються. Збудуйте собі домівку, слідкуйте за господарством і станьте легендою у Wild West Legacy. ВИЖИВАЙТЕ, БУДУЙТЕ, КЕРУЙТЕ Долайте непрості обставини. Виживайте серед важких погодних умов. Зводьте затишний прихисток, щоб до вас захотіли долучитися й інші поселенці. Керуйте природними ресурсами, й залучайте жителів до виконання різних завдань не лише задля вашого, а й задля добробуту всього поселення. У вас є можливість дізнатися, як підкоряли Захід. ІСТОРІЯ МРІЙ І РОЗПЛАТИ Після нападу на ваш караван ви залишилися вмирати посеред пустки. На меті у вас тільки одне — вижити, і задля цього вам доведеться зіштовхнутися зі страшними таємницями, що майорять на горизонті, та стати одним із перших колоністів земель Дикого Заходу. ОБЛАШТУВАННЯ ДОМІВКИ Усе почалося з побудови простого прихистку. Але гоп — і ви вже керуєте цілим поселенням із жителями й намагаєтеся задовольнити їхні потреби, а також здобути необхідні для розвитку ресурси. І не забувайте: будівлю легко оздобити купою прикрас та меблів, які можна створити з матеріалів навколо. Виготовити щось своїми руками ще ніколи не було так легко. ВИЖИВУТЬ НАЙСИЛЬНІШІ Холодні ночі, палюче полуденне сонце, мінлива погода й навіть дикі тварини: Вижити в диких умовах точно завдання не з легких. Зробіть усе можливе й запасіться всім необхідним, від одягу до прихистку, та переживіть негаразди природи. У грі є багато речей, що допоможуть дожити до наступного дня. ГРА ВІД ПЕРШОЇ ОСОБИ Пориньте в прекрасний світ гри Wild West Legacy. Дослідження, будівництво, полювання й виконання всіляких цікавих справ засяють новими барвами, якщо перемикнутися на вигляд від першої особи. СЕРЦЕ Й ДУША ПОСЕЛЕННЯ Сильна духом спільнота зможе подолати всі перешкоди й вижити. Контролюйте споживання ресурсів і забезпечте жителів усім необхідним, як-от вода та їжа. Налаштуйте сполучення між вашими поселеннями, щоб товари постійно постачалися, а добробут зростав. ДОСЛІДЖУЙТЕ ВІДКРИТИЙ СВІТ Насолоджуйтеся красою уявної версії американського Середнього Заходу. Досліджуйте прерії та дику природу, зводьте нові поселення й використовуйте добуті ресурси, необхідні для розвитку вашого селища або ж селищ, які ви підтримуєте.