Complete Flipping Experience
House Flipper: House Flipper — це унікальний шанс стати уособленням команди ремонтників. Купуйте, ремонтуйте і перебудовуйте домівки. Вдихайте в них нове життя і продавайте з прибутком! House Flipper 2: Позбудься турбот у цьому розслабляючому симуляторі ремонту! Купуй, ремонтуй і стань місцевою легендою. Або бери інструменти та створи щось абсолютно нове! Завдяки кооперативному онлайн-режиму для 2–4 гравців, ви зможете грати разом у сюжетному режимі або у режимі пісочниці.