Harvest Cafe
Harvest Cafe дає гравцям можливість керувати власними фермами та обробляти їх. Гравці розвивають свої ферми, вирощуючи овочі, фрукти та інші культури. Вони годують тварин і доглядають за ними, щоб виробляти їжу, таку як молоко, яйця та м’ясо. Вони також можуть використовувати матеріали, які вони збирають із навколишнього середовища, для створення нових сільськогосподарських угідь і покращення своєї ферми. Гравці продають продукцію, вирощену на їхніх фермах, у власному ресторані в центрі села. У ресторані гравці готують смачну їжу і подають її клієнтам. Гравці можуть урізноманітнити своє меню, спробувавши різні рецепти та приготувати особливі страви, щоб підвищити задоволення клієнтів. Дія гри відбувається на великому острові та пропонує гравцям можливість досліджувати. Гравці досліджують і ремонтують такі місця, як покинуті гавані, будівлі та магазини. Таким чином вони оживляють острів і починають приваблювати туристів. Під час дослідження гравці можуть знайти нові насіння, тварин і цінні матеріали. Гравці використовують свої навички управління бізнесом, щоб розвивати та розвивати свій ресторан. На наступних рівнях гравці можуть наймати персонал, наприклад кухарів і офіціантів, щоб полегшити свою роботу та обслуговувати більше клієнтів. Вони також можуть використовувати зароблені гроші для покращення свого ресторану та навчання персоналу.